W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że pliki opisane w Polityce Prywatności będą zamieszczane na Państwa urządzeniu końcowym. W każdej chwili możecie Państwo zmienić ustawienia dotyczące plików cookies w przeglądarce internetowej. Akceptacja niezbędnych plików cookies jest wymagana do prawidłowego działania witryny. Szczegółowe informacje znajdą Państwo w zakładce POLITYKA PRYWATNOŚCI.
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY USŁUG CENTRUM LABORATORIÓW I DZIAŁU CERTYFIKACJI
min. 2 lata udokumentowanego doświadczenia zawodowego w sprzedaży usług i obsłudze
klienta,
czynne prawo jazdy kat. B,
zaangażowanie i nastawienie na realizację celów sprzedażowych,
wysoka kultura osobista i biznesowa,
umiejętność budowania długotrwałych relacji,
komunikatywność i otwartość w kontaktach międzyludzkich,
CODZIENNE ZADANIA:
aktywne pozyskiwanie nowych klientów i sprzedaż usług Centrum Laboratoriów i Działu
Certyfikacji,
przygotowywanie niezbędnej dokumentacji i kosztorysów sprzedawanych usług,
organizacja spotkań biznesowych i negocjacje handlowe,
stałe poszerzanie bazy Klientów oraz opieka nad obecnymi Klientami Instytutu na każdym
etapie współpracy,
sporządzanie ofert handlowych i protokołów z przeprowadzonych negocjacji z klientami,
analiza rynku i konkurencji, przygotowywanie raportów i rekomendacji,
dbanie o wizerunek pracodawcy,
BENEFITY:
stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę,
możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także
ubezpieczenia na życie,
pakiet świadczeń socjalnych (m.in. dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci,
dofinansowanie do świąt oraz świadczenia świąteczne dla dzieci pracowników),