SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY USŁUG CENTRUM LABORATORIÓW I DZIAŁU CERTYFIKACJI

WYNAGRODZENIE :
od 0
do 0
NAZWA INSTYTUTU
OPIS STANOWISKA

nr ref.: OAD/27/2025

MILE WIDZIANE:

Punktualność, solidność, zaangażowanie.

WYMAGANIA OBOWIĄZKOWE:
  • wykształcenie min. średnie,
  • min. 2 lata udokumentowanego doświadczenia zawodowego w sprzedaży usług i obsłudze
    klienta,
  • czynne prawo jazdy kat. B,
  • zaangażowanie i nastawienie na realizację celów sprzedażowych,
  • wysoka kultura osobista i biznesowa,
  • umiejętność budowania długotrwałych relacji,
  • komunikatywność i otwartość w kontaktach międzyludzkich,
CODZIENNE ZADANIA:
  • aktywne pozyskiwanie nowych klientów i sprzedaż usług Centrum Laboratoriów i Działu
    Certyfikacji,
  • przygotowywanie niezbędnej dokumentacji i kosztorysów sprzedawanych usług,
  • organizacja spotkań biznesowych i negocjacje handlowe,
  • stałe poszerzanie bazy Klientów oraz opieka nad obecnymi Klientami Instytutu na każdym
    etapie współpracy,
  • sporządzanie ofert handlowych i protokołów z przeprowadzonych negocjacji z klientami,
  • analiza rynku i konkurencji, przygotowywanie raportów i rekomendacji,
  • dbanie o wizerunek pracodawcy,
BENEFITY:
  • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę,
  • możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także
    ubezpieczenia na życie,
  • pakiet świadczeń socjalnych (m.in. dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci,
    dofinansowanie do świąt oraz świadczenia świąteczne dla dzieci pracowników),
  • dofinansowanie do karty sportowej.

This will close in 0 seconds